Eli yleisfiiliksiä tällä hetkellä.

Cannot believe it, mä oon niin vinksahtanut! Mä olen niin rakastunut, niin koukussa.  Jos joku tunnisti otsikon lainauksen niin tietääkin jo mitä on tulossa. :D Mutta ei, en ole koukussa Twilightiin. Olen omistanut elämäni, katselen ruusunpunaisten lasien läpi ja lupaan palvoa hamaan loppuun asti..... Taylor Lautneria There, I said it. I'm with Team Jacob!   Joosiis, olen vältellyt melkein tähän päivään asti kyseisiä elokuvia ihan tarkoituksella, vaikka olenkin hieman kaukaa ihastellut kyseisen ihmissuden hyvinmuodostunutta pään ja jalkojen välistä osiota. Mutta päätin nyt sit kännis läpäl kattella ykkösosan, olisko ollut viime perjantaina? (Huom. nyt on siis tiistai). Ja lopputulos on se, että olen nähnyt nyt Twilightin, New Moonin, Eclipsen ja jopa Breaking Dawnin ykkösosan. Kaikki muut paitsi viimeisen kaksi kertaa.  Joo tiedän, pitäis kai välillä käydä ulkonakin En tunnusta edelleenkään vinksahtaneeni elokuviin, vain tuohon kyseiseen komistukseen.

 

Mutta hei, oli mulla muutakin! Joulukilot sai kyytiä! Eli siis viime viikon maanantaista tän viikon maanantaihin (eli siis suomeks viikossa) oli paino pudonnut 1.4kg. (!) Enää ei siis ole joulukiloista kun puolikas jäljellä. Ajattelin jatkaa linjaa ja lähteä tuossa kohta treeneihin, näkeepäs mussukoitakin pitkästä aikaa Jeps ja viime sunnuntaina kun toi valmennusloma loppui, potkaisin kunnolla kisaprojektinkin käyntiin, eli tarkoitus olis päästä mun 13-15-vuotiaiden cheerleadereitten kans kilpaileen toukokuussa. Pitäkää peukut pystyssä! :) Tällä hetkellä ei näy mitään estettä etteikö näin voisi tapahtuakin, porukka on ainakin ihan ykköstä. 

 

Kuten sanottu, nyt treeneihin. --> joten kuulemisiin!